Polska firma Biomed Lublin 29 czerwca podczas konferencji w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nową nazwę oraz strategię działania na najbliższe lata. Spółka znana z innowacyjnych produktów oraz prowadzenia badań klinicznych we współpracy z renomowanymi ośrodkami naukowymi i medycznymi w Polsce od tej pory znana będzie pod nazwą Synthaverse.
Działania zakładające rebranding podyktowane są nieustannie zmieniającymi się realiami rynkowymi, a także nową wizją rozwoju marki będącej odzwierciedleniem potrzeb partnerów biznesowych oraz pacjentów. Celem przedsiębiorstwa jest również budowa sprawnej i stabilnej organizacji. W ostatnim czasie zwiększono zatrudnienie o pracowników sprzedaży i marketingu. Firma nieustannie umacnia swoją pozycję wśród szeroko rozumianej kadry medycznej. Nowa nazwa firmy ma być symbolem oddania dla nauki i technologii, które kształtują przyszłość medycyny.
Obecnie środowisko biznesowe z dnia na dzień staje się coraz bardziej dynamiczne i konkurencyjne. Jako firma doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Chcemy więc, aby nasza marka była odzwierciedleniem potrzeb partnerów biznesowych oraz samych pacjentów. Zaufanie i doświadczenie, które konsekwentnie zdobywaliśmy od 1944 roku, obecnie przekształcamy w nowoczesną firmę, która z siłą i determinacją poszukuje i tworzy rewolucyjne rozwiązania – mówi Mieczysław Starkowicz, Prezes Synthaverse.
Zwiększenie produkcji leku do immunoterapii BCG pęcherza moczowego, rozwój portfolio urologicznego i ginekologicznego
Firma nie ustaje w ciągłym rozwoju i stale poszukuje kolejnych możliwości do ekspansji biznesu i umacniania pozycji w branży. Inwestycje jak Centrum Badawczo-Rozwojowe czy zakład produkcyjny ONKO BCG umożliwią wprowadzenie na rynek innowacyjnych produktów w skali międzynarodowej oraz zwiększenie produkcji leku stosowanego w immunoterapii BCG pęcherza moczowego o około 300 000 opakowań rocznie, co oznacza zwielokrotnienie potencjału wytwórczego tego produktu. Kontynuowane są również badania w celu tworzenia nowatorskich rozwiązań, mogących znacząco wpłynąć na sukces w leczeniu chorób i stanów zdrowotnych, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwój portfolio produktowego z zakresu obszarów terapeutycznych jak urologia czy ginekologia.
Czytaj także: Niespecyficzne efekty szczepień ochronnych
Początki firmy sięgają 1944 roku
Warto wspomnieć, że Biomed Lublin – od teraz Synthaverse – jest producentem jedynego polskiego leku stosowanego międzynarodowo w immunoterapii onkologicznej oraz jedynej w Polsce szczepionki przeciwgruźliczej, którą szczepione są wszystkie noworodki w kraju, oraz która powszechnie stosowana jest na całym świecie. Znana jest także z produkcji probiotyku mającego status produktu leczniczego.
Red. AP na podstawie informacji prasowej